Our mission
This ambitious statement keeps our team focused. It helps us to monitor our services carefully and constantly improve our work in progress.
The whole Customer Life Cycle is facilitated, including the Order to Cash process. Service Delivery Support are based on efficient Service Levels and KPI’s.
We offer B-to-C IT and business supporting services in 7 European countries. Our core competence is to integrate and manage business systems of our clients and interconnect them with third party systems.
Business Services we offer are used to support Digital To the Home services (via satellite), 3-Play Services (ISP, VoIP, and IPTV and OTV services).
To support our clients we understand their business and pro-actively anticipate on what they need to meet their goals. We are constantly seeking for further optimization. Our team of experts know how to use IT and other support services can be used for our clients effectively and efficiently.
E Zilly has offices located in the Netherlands in the Media City Hilversum and in the 2nd largest city in Czech republic, Ostrava.
SCRUM and Agile methods are used to quickly anticipate on new business demands.
Software is developed on-site as well with near and off-shoring partners.
Our business analysts work closely with Marketing & Sales of clients to design new campaigns and services. An efficient process supports business needs.
We deliver solutions in close cooperation with our clients. Transparency on time and within budget.
Key business systems are best of breed systems for CRM, Billing, Web Portals, Call Center Support & Provisioning
Operational services are monitored by regression tests. New services are tested end—to-end to secure proper usage.
(Third Party) Systems are connected via an Enterprise Service Bus
Regression tests are executed to proof good end-to-end service delivery.
Monitoring of Key Business processes is done via an automated 24/7 monitoring process.
Support Billing & Dunning processes for 6 brands serving over 3 million households.
Standardized Change, Problem & Incident procedures are used to secure business service continuity.
An IT help desk support PC Desktop, LAN & Telephony services for 300 workplaces in 4 European countries.
Taking care of just in time delivery for different B2C and B2B brands in 7 European countries from 3 warehouses in The Netherlands.
Creating transport solutions for in- & outbound over road, sea and by air.
Optimize stock management by forecast & delivery improvements.
Offer Value Added Services like; return process (RMA), repacking, restocking, consolidation and refurbishing.
Facilitate and manage Project Office and project managers.
Manage third parties contributions to projects.
Manage time, costs, progress on behalf of clients.
Cloud based tooling is used to manage multiple (inter) national project.
QA is provided by periodical independent audits on key systems, projects and processes.
Professional insights in the performance of the business based on KPI Reporting.
Data warehouse services for Reporting and Data analysis.
Database marketing support Marketing & Sales activities.
List management support Marketing & Sales activities.
Organisatie
EZilly is een in Hilversum gevestigde gespecialiseerde full-service ICT dienstverlener. Onze voornaamste opdrachtgever is een Europese aanbieder van digitale televisie met meerdere kantoren in Europa. Klantgericht denken is bij ons vanzelfsprekend. Het vertalen van ideeën in geautomatiseerde business processen is ons werk. Wij zijn tevreden als onze klanten tevreden zijn. Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een:
Business Analist (40 uur)
Profiel
Als business analist denk en werk je vanuit de business op strategisch/tactisch niveau. Je weet je omgeving te overtuigen van de toegevoegde waarde die Ezilly kan bieden. Je bent het aanspreekpunt ten aanzien van dienstaanpassingen en dienstuitbreidingen. Dit kan betrekking hebben op commerciële activiteiten en op aanpassingen op het service vlak
Als business analist sla je bruggen tussen de wens en de oplossing, tussen de business en de IT, tussen de gebruikers en de IT specialisten.
Wij zijn een platte organisatie, waarin jouw eigen initiatief en inbreng zeer op prijs worden gesteld. De business analist zal onderdeel zijn van het BA-team (6 business analisten).
Werkzaamheden
Wij bieden
Wij bieden een functie in een zeer dynamische werkomgeving. Je werkt op een vaste plek binnen een team van gemotiveerde mensen. De verschillende teams binnen het bedrijf werken nauw met elkaar samen. Ezilly kenmerkt zich door een grote mate van openheid, zelfstandigheid, een informele sfeer en een prettig werkklimaat.
Herken je jezelf in dit profiel dan nodigen we je graag uit je motivatie, samen met CV naar ons toe te sturen.
Je sollicitatie kun je richten aan: Cécile Gerritsen/HRM via sollicitatie@EZilly.nl
Organisatie
EZilly is een in Hilversum gevestigde
gespecialiseerde full-service ICT dienstverlener. Onze voornaamste
opdrachtgever is een Europese aanbieder van digitale televisie met meerdere
kantoren in Europa. Klantgericht denken is bij ons vanzelfsprekend. Het vertalen
van ideeën in geautomatiseerde business processen is ons werk. Wij zijn
tevreden als onze klanten tevreden zijn. Ter uitbreiding van ons team zijn wij
op zoek naar een:
Sr Logistiek Coördinator (40 uur)
Profiel
Je maakt als Logistiek Coördinator deel uit van een
klein team van logistiek medewerkers (3,6 Fte). Jullie zijn met het gehele team
verantwoordelijk voor alle logistieke processen en zorgen dat dit zo efficiënt
en effectief mogelijk verloopt.
Het gehele logistieke proces heeft voor jou geen geheimen. Je houdt van afwisseling, ziet problemen als een uitdaging. Het optimaliseren van logistieke processen, automatiseren en continue doorvoeren van verbeteringen zit je in de genen. Je hebt een hands-on mentaliteit. Je bouwt en beheert de relatie met opdrachtgevers, partners, leveranciers en klanten. Je hebt dan ook een service gerichte en adviserende houding. Verder ben je cijfermatig en analytisch sterk, bovendien resultaat gericht.
Werkzaamheden
Opleiding/ervaring
Wij bieden
Wij bieden een functie in een zeer dynamische
werkomgeving. Je werkt op een vaste plek binnen een team van gemotiveerde
mensen. De verschillende teams binnen het bedrijf werken nauw met elkaar samen.
Ezilly kenmerkt zich door een grote mate van openheid, zelfstandigheid, een
informele sfeer en een prettig werkklimaat.
Herken je jezelf in dit profiel dan nodigen we je graag uit je
motivatie, samen met CV naar ons toe te sturen. Je sollicitatie kun je richten
aan: Cécile Gerritsen/HR Manager via sollicitatie@EZilly.nl
Feel free to contact us by any of the means below.
Wilhelminastraat 21
1211 RH Hilversum
The Netherlands
Phone: +31 (0)35 65 55 750
Fax: +31 (0)35 65 55 751
Email: info@ezilly.nl
Chamber of Commerce: 30153157
IBAN: NL65SNSB0948808659
BIC: SNSBNL2A
VAT: NL807498117B01
Daliborova 419/11
709 00 Ostrava, Mariánské Hory
Česká Republika
Phone: (+420) 595 694 570
Email: info@ezilly.cz
IČ: 29392811,
DIČ: CZ29392811
Copyright © 2012 - 2019 www.ezilly.nl. All rights reserved.